eHerkenning beheer management
Het beheer van eHerkenning brengt uitdagingen met zich mee, waaronder complexe procedures, risico op fouten, tijdsintensiviteit, gebrek aan expertise en veiligheidsrisico’s.
Organisaties hebben behoefte aan een gespecialiseerde partner om deze problemen onder controle te krijgen en te profiteren van een efficiënter en veiliger beheer van eHerkenning.
Ontzorg uw organisatie met eHerkenning beheer, PKIpartners maakt het verschil!
Het inschakelen van een gespecialiseerde partner tilt uw organisatie naar een hoger niveau. Het eHerkenning beheer management van PKIpartners minimaliseert risico’s, vermindert foutgevoeligheid en vergroot de veerkracht van uw organisatie. Met ons partnerschap neemt PKIpartners de volledige verantwoordelijkheid voor het beheer van het eHerkenning landschap van uw organisatie. U in control, wij de uitvoering.
U behoudt de regie
Met PKIpartners als uw bedrijfsbeheerder optimaliseren en vereenvoudigen wij uw processen. Wij regelen autorisaties (wie mag waar inloggen), nodigen nieuwe medewerkers uit en begeleiden hun onboarding, controleren facturen, informeren u tijdig over het verlopen en verlengen van eHerkenningsmiddelen, én bieden een helpdesk die altijd goed bereikbaar is. Kortom, wij nemen u alles uit handen, van A tot Z, terwijl u tegelijkertijd volledig in regie bent.
Zó voldoet u aan de eisen
Ons eHerkenning beheer management as a service zorgt ervoor dat uw organisatie voldoet aan de veiligheidseisen en standaarden van eHerkenning, en dat het gebruik van eHerkenningsmiddelen in lijn is met het beleid van uw organisatie.
Gemakkelijker dankzij persoonlijke aandacht
Met onze ondersteuning wordt het aanvragen en beheren van eHerkenning aanzienlijk eenvoudiger.
In plaats van u een uitgebreide handleiding te geven, nemen wij het werk uit handen. We denken proactief met u mee over welke keuzes er te maken zijn en zorgen ervoor dat de aanvraag van eHerkenning in één keer succesvol verloopt en gemanaged wordt.
Maak een zorgeloze overstap
Indien u momenteel eHerkenning via een andere leverancier afneemt, kunt u gebruik maken van onze kosteloze overstapservice. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken en uw overstap soepel te laten verlopen.
Uw succes met eHerkenning begint met PKIpartners – neem vandaag  vandaag nog met ons op voor een afspraak!
FAQ eHerkenning
Wat, waarom en hoe eHerkenning? Overzicht FAQ van eHerkenning.
Beheer
Met onze ondersteuning wordt het aanvragen en beheren van eHerkenning aanzienlijk eenvoudiger. Vraag vrijblijvend meer informatie.
FAQ
Wat, waarom en hoe eHerkenning? Overzicht FAQ eHerkenning.
Vragen over eHerkenning?
Ik spreek u graag en informeren u over eherkenning en hoe wij u daarbij kunnen helpen. U kunt mij direct telefonisch bereiken via: 06 27 38 79 79
Of via het formulier op deze pagina.
Laat PKIpartners mij bellen over eHerkenning
eHerkenning: eerste vragen en antwoorden
eHerkenning: wat kan PKIpartners voor mij doen?
De betrokkenheid van een specialistische partner maakt het verschil. eHerkenning management van PKIpartners vermindert risico’s, foutgevoeligheid en de kwetsbaarheid.
Met ons volledig partnerschap beheert PKIpartners het totale eHerkenninglandschap van uw organisatie, terwijl ú de regie behoudt.
Binnen eHerkenning is een bedrijfsbeheerder iemand die in een organisatie verantwoordelijk is voor het beheer van eHerkenningsmiddelen. Deze persoon wordt aangesteld door de bevoegd vertegenwoordiger.
Bedrijfsbeheer voor eHerkenning
Met PKIpartners als uw bedrijfsbeheerder kunnen wij de processen optimaliseren en vereenvoudigen, autorisaties regelen (wie mag waar inloggen), nieuwe medewerkers uitnodigen en onboarden, facturen controleren, u op tijd informeren over wanneer eHerkenningsmiddelen verlopen en verlengd dienen te worden en een helpdesk die altijd bereikbaar is (zonder wachttijden).
Samengevat, wij regelen alles van A tot Z.
De bedrijfsbeheerder zorgt ervoor dat de organisatie voldoet aan de veiligheidseisen en standaarden van eHerkenning en dat het gebruik van eHerkenningsmiddelen in overeenstemming is met het beleid van de organisatie.Â
Wat is een ketenmachtiging?
Maakt u gebruik van externe partijen die uw belastingaangiften verzorgen, vergunningen aanvragen of ziektemeldingen voor u doen? Dan kunt u gebruikmaken van ketenmachtigingen. Met een ketenmachtiging is de externe partij bevoegd om namens uw organisatie zaken te doen met de overheid.
Wat is een bedrijfsbeheerder?
Een bedrijfsbeheerder is een persoon die namens de wettelijk vertegenwoordiger van een organisatie gemachtigd is om namens de organisatie medewerkers en machtigingen te beheren.
Wat is een bevoegd vertegenwoordiger?
Een bevoegd vertegenwoordiger is een persoon die geregistreerd staat in het uittreksel van de KVK. De aanvragen van eHerkenning moeten altijd goedgekeurd worden door de bevoegd vertegenwoordiger van de organisatie.Â
Hoe voeg ik extra machtigingen toe aan mijn eHerkenningsmiddel?
U kunt direct (telefonisch) contact opnemen en wij zorgen ervoor dat uw machtiging wordt aangepast.
eHerkenning: wat is het?
We leggen het graag in helder Nederlands uit:
Als burger kun je met je DigiD inloggen bij de overheid.
Als medewerker bij een bedrijf of organisatie doe je dit door middel van eHerkenning.
Je zou kunnen zeggen dat eHerkenning een DigiD voor bedrijven is.
EHerkenning is een veilig en betrouwbaar inlogmiddel waarmee u bij ruim 600 verschillende dienstverleners, zoals het UWV, gemeenten, de Belastingdienst en verzekeraars kunt inloggen.
Kortom, met eHerkenning regelt u veilig, online uw zaken.
- Zo weten dienstverleners zeker wie u bent en dat u bepaalde zaken mag regelen.
- U heeft daarmee de zekerheid dat de toegang tot deze online diensten veilig en betrouwbaar is.
- Belangrijk, want u wisselt gevoelige informatie uit, zoals medische, financiële of persoonlijke gegevens.
eHerkenning: waarom heeft u nodig?
eHerkenning is nodig omdat het een digitaal identificatie- en authenticatiemiddel is waarmee bedrijven zich online kunnen identificeren bij overheidsinstanties en andere zakelijke dienstverleners.
Het zorgt voor een veilige en betrouwbare digitale communicatie tussen bedrijven en de overheid, waardoor het mogelijk is om gevoelige informatie uit te wisselen.
eHerkenning wordt gebruikt om toegang te krijgen tot online diensten zoals het indienen van belastingaangiften, het aanvragen van vergunningen en het raadplegen van bedrijfsinformatie.
Het helpt ook bij het verminderen van frauduleuze activiteiten en waarborgt de privacy en beveiliging van zakelijke gegevens.
Kortom, eHerkenning is essentieel voor bedrijven om op een veilige en efficiënte manier digitale transacties met overheidsinstanties en andere zakelijke dienstverleners te kunnen uitvoeren.
eHerkenning: waar kunt u het gebruiken?
hier U kunt eHerkenning gebruiken bij ruim 600 aangesloten dienstverleners, waaronder:
- De Rijksoverheid, zoals de Belastingdienst, het UWV of de RVO
- Lokale overheden, zoals gemeenten, provincies en waterschappen
- Private dienstverleners, zoals pensioenfondsen en verzekeraars.
Verplicht
In de nabije toekomst worden overheidsdienstverleners verplicht om eHerkenning aan te bieden. Dit staat in de toekomstige Wet Digitale Overheid.
Daarnaast vragen steeds meer dienstverleners op dit moment al om in te loggen met eHerkenning. EHerkenning is daarmee dé manier van inloggen nu en in de toekomst.
Bekijk alle dienstverleners waar u eHerkenning kunt gebruiken.
Wat is de verwachtte verwerkingstijd van eHerkenning?
Wij regelen alles van A tot Z binnen 1 werkdag. Na onze persoonlijke begeleiding kunt u direct gebruik maken van eHerkenning.
Wanneer wordt mijn eHerkenningsmiddel actief?
Na onze persoonlijke begeleiding kunt u direct gebruikmaken van uw middel.
Kan ik een spoedaanvraag voor eHerkenning indienen?
Dat is niet nodig, wij regelen het binnen 1 werkdag.
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig?
eHerkenning kent 4 betrouwbaarheidsniveaus: eH2, eH2+, eH3 en eH4.
Welk niveau u nodig heeft, is afhankelijk van de dienstverlener en tot welke dienst u toegang wilt hebben.
Voor de meeste diensten is eHerkenning 3 geschikt, sommige diensten vragen echter om eHerkenning 4.