Gekwalificeerde elektronische handtekening
U heeft een elektronische handtekening nodig om rechtsgeldig documenten en informatie digitaal te ondertekenen.
Dit kan voor voor u als medewerker binnen een bedrijf of organisatie, beroepsbeoefenaar en als burger.
In dit certificaat zijn uw naam en eventueel de organisatienaam zichtbaar opgenomen, zodat de ontvangende partij de rechtsgeldigheid kan verifiëren. Het document is door uw ondertekening authentiek, integer en juridisch onweerlegbaar geworden.
Eenvoudiger door persoonlijke begeleiding
Met onze hulp wordt het een stuk eenvoudiger om uw elektronische handtekening aan te vragen en te implementeren. Daarin zijn wij sinds 2011 dé bewezen specialist.
In plaats van u een uitgebreide handleiding te sturen, begeleiden wij u persoonlijk bij elke stap. We denken proactief met u mee over welke keuzes er te maken zijn en zorgen dat uw aanvraag van uw elektronische handtekening in één keer goed gaat.
U kunt rustig doorwerken.
PKIpartners; vertrouwde hulp bij vragen, ook voor uw ICT leverancier
Onze medewerkers zijn snel en vlot bereikbaar om te luisteren en advies te geven.
Als het nodig is doen we ook de afstemming met uw ICT leveranciers voor de werking op uw serveromgeving en software.
Daarnaast beginnen wij u gegarandeerd 8 weken voor het verlopen van uw certificaat te herinneren. Zodat wij samen met u uw certificaat tijdig vernieuwen en uw software probleemloos blijft functioneren.
Toepassingen:
- Indienen mutaties KvK/Kadaster/Accountantsverklaring/Aangifte schenkbelasting/ erfbelasting.
- Inloggen DiginBFT
- Beveiligen PDF afschriften tegen frauduleus gebruik.
- Onweerlegnaar elektronisch ondertekenen van offertes en overeenkomsten.
- Ondertekenen Third Party Memorandum (TPM) DigiD audit
(per 2023 verplicht). - Unified Patent Court inloggen in CMS en ondertekenen (per 11-2022 verplicht).



Zorgeloze overstap naar PKIpartners
Als u een certificaat via een andere leverancier heeft afgenomen kunt u gebruik maken van onze kosteloze overstapservice.
PKIpartners advies
Rechtsgeldige electronische handtekening
- Persoonsgebonden variant toepasbaar voor uw medewerkers, beroepsgebonden voor u als beroepsbeoefenaar
- Juridisch onweerlegbaar
- voor o.a. offertes, overeenkomsten, documentbescherming (afschriften akten), aanbestedingen, akten
- 3 jaar geldig op USB stick of Smartcard
- Kosteloos documenten ondertekenen in Acrobat Reader e.a.
- Geschikt voor eHerkenning 4
- Persoonlijke begeleiding door PKIpartners
- Afstemming met uw IT-leverancier.

Beheer van PKIoverheid certificaten
PKIpartners kan u ook bijstaan in het beheren van uw PKIoverheid certificaten binnen uw organisatie. U behoudt de regie; wij verzorgen de uitvoering, meer weten? Ga naar certificaatbeheer als dienst.

PKIpartners advies
Wat is er nodig voor Digipoort?
PKIoverheid private root G1 Certificaat
- 2 of 3 jaar geldig
- Toepasbaar voor aangiften schenkbelasting en erfbelasting in Nextens
- Aangiften BTW, LH, Vpb
- 1 certificaat te gebruiken in meerdere applicaties tegelijkertijd
- Ook geschikt voor SBR Nexus, Raad van Rechtspraak, Bewindvoering.
PKIpartners advies
Website waarmerken – SSL
public root OV Certificaat
- 1 jaar geldig
- Uw kantoornaam herleidbaar en zichtbaar voor uw bezoeker
- Voor elke publieke website
- Beveiligde communicatie
- Mogelijk voor elk bedrijf of organisatie
