PKIpartners

No.1 op het gebied van PKIoverheid certificaten
Direct contactIk wil meer informatie

Aanbesteding indienen

PKIoverheid certificaten voor: ORVM, ORN, deponeren

Een opgave indienen bij de Kamer van Koophandel.
Voor de meeste bedrijven en organisaties is het aanpassen van gegevens bij de Kamer van Koophandel iets wat zelden voorkomt.

Er zijn ook bedrijven en organisaties die meerdere mutaties per maand moeten doen bij de Kamer van Koophandel, soms wel tientallen keren per jaar.
Daarvoor heeft de Kamer van Koophandel het doen van opgave online mogelijk gemaakt. Dit gaat dan via het portaal ORVM – Online Registreren Veelmuteerders.

Online muteren biedt grote voordelen

Online muteren is mogelijk voor NV, BV, coöperatie, stichting en vereniging (VvE,Vereniging van Eigenaren uitgezonderd).

Het belangrijkste voordeel van online muteren is dat er minder kans op vergissingen zijn en dat de mutaties binnen een dag worden doorgevoerd bij de Kamer van Koophandel. Ook is er geen natte handtekening meer nodig en is er geen afhankelijk van postverwerking meer.  

Online Registreren Veelmuteerders is snel, betrouwbaar en efficiënt.

 

Hoe-veel-muteerder?

De Kamer van Koophandel ziet een rechtspersoon met vijf keer maand een opgave als een zogenaamde veelmuteerder.
Het is echter ook mogelijk voor rechtspersonen die minder dan vijf opgaven per maand doorvoeren.

Online mutaties aanbieden is vergelijkbaar met de manier waarop notarissen rechtspersonen inschrijven en muteren (ORN – Online Registreren voor Notariskantoren). Net als bij ORN is rechtsgeldig elektronisch ondertekenen door middel van een PKIoverheid certificaat een vereiste. 

Aan PKIoverheid certificaten worden de hoogste vertrouwenseisen gesteld. Daarom vereist het aanvragen van een certificaat nauwkeurigheid bij elke stap.
Naast het daadwerkelijk ondertekenen met een gekwalificeerd certificaat is er ook een eHerkeningsmiddel vereist om toegang (inloggen) te krijgen tot mutatie-omgeving bij Kamer van Koophandel (minimaal niveau 2).

Persoonlijke begeleiding en advies

Met hulp van PKIpartners wordt het een stuk eenvoudiger om uw PKIoverheid certificaten aan te vragen en te implementeren. Daarin zijn wij sinds 2011 dé bewezen specialist. Lees een uitgebreid klantverhaal van een trustkantoor over onze dienstverlening voor ORVM.

In plaats van u een uitgebreide handleiding te geven, begeleiden wij u persoonlijk bij elke stap. 

We denken proactief met u mee over welke keuzes er te maken zijn en zorgen dat uw aanvraag van uw PKIoverheid in één keer goed gaat. 

Voor het verkrijgen van eHerkenningsmiddelen zullen wij u ook adviseren en begeleiden. 

PKIoverheid certificaten voor:

ORVM/ORN/Deponeren

Zorgeloze overstap naar PKIpartners

Als u een certificaat via een andere leverancier heeft afgenomen kunt u gebruik maken van onze kosteloze overstapservice.

PKIpartners advies

Wat u nodig heeft
Rechtsgeldige electronische handtekening

Het volgende heeft u nodig voor Online registreren Handelsregister voor veelmuteerders:

  • PKIoverheid Persoonsgebonden organisatie-gebonden certificaat voor de betrokken medewerker(s) daarmee juridisch onweerlegbaar
  • Ook geschikt voor ondertekenen van o.a. offertes, overeenkomsten, documentbescherming en aanbestedingen
  • 3 jaar geldig op USB stick of Smartcard
  • Kosteloos documenten ondertekenen in Acrobat Reader e.a.
  • Geschikt voor eHerkenning 4 (vereist is eHerkenning 2)
  • Persoonlijke begeleiding door PKIpartners
  • Afstemming met uw IT-leverancier.
    PKIoverheid-public-root-OV-2020-Electronische Handtekening

    Beheer van PKIoverheid certificaten

    PKIpartners kan u ook bijstaan in het beheren van uw PKIoverheid certificaten binnen uw organisatie. U behoudt de regie; wij verzorgen de uitvoering, meer weten? Ga naar PKI management as a Service.

    Vertrouwde hulp bij vragen – ook voor IT & Legal

    Onze medewerkers zijn snel en vlot bereikbaar om te luisteren en advies te geven. Als het nodig is doen we ook de afstemming met uw IT en Legal afdelingen.  

    Daarnaast beginnen wij u gegarandeerd 8 weken voor het verlopen van uw certificaat te herinneren. Zodat wij samen het certificaat tijdig vernieuwen en uw software probleemloos blijft functioneren.

     

    Notariaat

    Voor Online Registreren voor Notarissen (ORN en NAU) is geen eHerkenning nodig. U logt in via PEC met uw door KNB verstrekte Kantoor Certificaat.

    Lees op deze pagina over meer informatie over hoe wij u notariskantoor kunnen ontzorgen voor Beroepscertificaten.